36 % nejlepších kryptoměnových projektů zanedbává marketing a nesnaží se o dlouhodobý zájem investorů

pexels-yan-krukau-7698713.jpg

Nejnovější průzkumy v oblasti marketingu odhalují skutečnost, že více než třetina kryptoměnových projektů spadajících do kategorie TOP1000 v roce 2023 nezveřejnila ani jeden článek a neaktualizovala obsah na svých webových stránkách.

Začátkem měsíce známá marketingová agentura se zaměřením na blokchain Guerilla Buzz vydala zprávu s názvem "Co nám řekla analýza blogů 1000 nejlepších krypto projektů", ve které uvádí že až ohromujících 35,8 % z 1 000 nejlepších kryptoměnových projektů letos neaktualizovalo své webové stránky žádným novým psaným obsahem. Například na webu Bitcoin.org, který je považován za "hlavní" web Bitcoinu, nebyl zveřejněn žádný článek již od roku 2019.

Do žebříčku TOP1000 se vybírají přední kryptospolečnosti a jednotlivé tokeny podle tržní kapitalizace. Součástí žebříčku jsou například velcí hráči jako je Coinbase a Binance, jejichž postupy nabízejí množství inspirace pro jiné organizace.

Výsledky průzkumu překvapily marketingové analytiky – nejenže mnohé společnosti nepřidaly žádný obsah, ale navíc více než polovina (50,3 %) z těchto projektů nezveřejnila v roce 2023 více než dva články. Dá se usoudit, že neupřednostňují silné marketingové základy a místo toho se snaží učinit ohledně svých mincí a tokenů co největší haló, a tak prudce nalákat investory. Jejich strategií jsou tedy zjevně krátkodobé růstové skoky namísto podpory udržitelného organického růstu.

Uvidí se, zda se situace změní a zda krypto společnosti začnou upřednostňovat dlouhodobé marketingové strategie a budovat si vlastní online identitu místo toho, aby se spoléhaly na krátkodobé šílenství a externí platformy. Vytvoření solidní obsahové marketingové strategie, průzkum klíčových slov a tvorba kvalitního obsahu s ohledem na SEO je dlouhodobý proces, který může trvat i několik měsíců a ne každé firmě se chce investovat čas a prostředky bez rychlého výsledku. Známým faktem je zároveň to, že obecně je průměrná životnost kryptoprojektů jen přes rok a často zanikají už po prvních šesti měsíců.

Zároveň však společnosti, které investují do svého blogu a obsahu, lze považovat za stabilnější a spolehlivější hráče v tomto odvětví, což signalizuje dlouhodobý závazek k úspěchu a může být lákadlem pro investory. Příkladem mohou být větší projekty jako je Binance BNB Chain, který je v čele první desítky v TOP1000 a za rok 2023 má již nyní více než 59 článků.

Zdroje:

https://cointelegraph.com/news/36-of-the-top-1-000-crypto-projects-went-silent-on-blogging-this-year https://www.kryptonovinky.sk/36-kryptomien-z-top1000-straca-zaujem-o-svojich-investorov/ https://tokenpost.com/36-of-the-Top-1000-Cryptocurrency-Projects-Did-Not-Blog-This-Year-9935 https://guerrillabuzz.com/what-we-learned-from-analyzing-the-blogs-of-the-top-1000-crypto-projects/

This website uses cookies to improve web browsing experience and to provide usefull features. More about cookies